sport 024- 3976251  fysio 024- 3977077
 sport:   fysio

Samen werken aan je fitheid. Niet alleen gezellig, het zorgt er ook voor dat je van de bank af komt of toch dat ene stapje extra zet. Laat dat nu net dat ene stapje zijn waar je het meeste trainingseffect bij haalt! Onze groepslessen worden gegeven door enthousiaste en kundige instructeurs. Daarnaast hebben wij voor ieder doel een geschikte les. Welke les past er het best bij jouw doel? 

RPM

Raw Power in Motion. Een effectief fietsprogramma voor iedereen die wil afslanken, conditie wil verbeteren of een betere fietsprestatie wil neerzetten. Van alle trainingen hoogste calorieverbruik per tijdseenheid.

BodyPump

Tijdens de groepsles BODYPUMP van Les Mills train je je hele lichaam met een barbell en gewichtschijven, zonder dat je er als een bodybuilder uit gaat zien. Met deze workout verbrand je veel calorieën, word je sterker en strakker, vergroot je core kracht en verbeter je je botstructuur.  Geen complexe techniek dus toegankelijk voor iedereen. Pas jouw BODYPUMP les aan aan je eigen fitnessniveau. 

BodyAttack

Les Mills groepsles BODYATTACK is een intens fitnessprogramma met bewegingen voor zowel beginners als gevorderden. We combineren atletische bewegingen met krachtoefeningen, zodat je je hele lichaam traint. Denk aan burpees, lunges en jumps met krachtoefeningen als push-ups en squats. 
De instructeur leidt je door de workout en motiveert je als je dat nodig hebt. BODYATTACK daagt je grenzen op een positieve manier uit en je boekt snel resultaten.

BodyBalance

Bij BODYBALANCE  van Les Mills kun je genieten van bewegingen uit yoga, tai chi en pilates. Het is je persoonlijke time-out van het dagelijks leven en zorgt voor een gezond lichaam en een gezonde geest.

Je doet eenvoudige en veilige yoga bewegingen om je hele lichaam sterker en flexibeler te maken. Het controleren van je ademhaling is onderdeel van alle bewegingen en de instructeur geeft altijd opties voor beginnende deelnemers.

Hardlopen

Op dinsdag en zaterdag neemt Marjolein je mee naar buiten. Hardlopen lijkt een individuele sport, maar hardlopen wordt vaak in groepen gedaan. Het voordeel van het lopen in een groep is dat het simpelweg gezelliger is.  Verder kun je elkaar steunen en motiveren tijdens de training. Op dinsdag is er een intervaltraining. Op zaterdag wordt er een splitsing gemaakt tussen 'gevorderd' en 'beginner'. Beide trainingen zijn een duurloop.

Buikspieren

Core oefeningen trainen de spieren in uw bekken, onderrug, heupen en buik zodat ze beter samen kunnen werken. Dit leidt tot een betere balans en stabiliteit. De meeste sporten en andere lichamelijke activiteiten zijn sterk afhankelijk van stabiele kern spieren. Elke ochtend om 10:00 uur in de fitnesszaal!

Bootcamp

Bootcamp bestaat uit spierversterkende oefeningen met gewichten en met het eigen lichaamsgewicht. Er wordt aan de conditie gewerkt met korte, explosieve loopjes en circuittrainingen. Alle spieren van het lichaam worden getraind. De focus ligt met name op de grote spiergroepen.

Bij mooi weer gaan we lekker naar buiten!

BBB

Fabiënne geeft op maandag, woensdag én donderdag BBB. Een les voor buik, billen en benen. 20 minuten bewegen op muziek van BodyAttack, 17 minuten oefeningen van BodyPump, 5 minuten cooldown.

Boksen

Een leuke en intensieve full body les waarin je d.m.v. bokstechnieken een effectieve training hebt in een korte tijd.
De bokstechnieken worden afgewisseld met diverse oefeningen.

Zumba

Zumba is de fitness hype uit Amerika. Het is een combinatie van fitness- en dansbewegingen op wereld- en latinmuziek, zoals Salsa, Merengue, Calypso, Reggaeton, maar ook Flamenco en Hip Hop.

KickFun

Het lijkt onmogelijk dat een KickFun les zoveel meer resultaat geeft dan andere groepslessen. Door de kicks, punches, speed drills en muscle challenges vliegt de conditie vooruit en worden alle spiergroepen aangesproken in de les.

Yoga

Niet door te forceren, maar vanuit ontspanning werken we aan: lenigheid, kracht, houding, ademhaling en balans. Dit zijn de kernelementen binnen de yogales. Fysiek en mentaal kan yoga voor verschillende doelgroepen bijdragen aan een gezonde levensstijl en mag deze les dus niet ontbreken binnen ons sportcentrum in Groesbeek. Ervaar zelf de voordelen van yoga en vraag naar de mogelijkheden bij de receptie.

Fullbody

Elke doordeweekse ochtend en avond kan iedereen aansluiten bij deze krachtraining in de sportzaal. Elke keer andere oefeningen die perfect passen binnen een fullbody workout. Laat je motiveren door een van de fitness instructeurs!

Pilates

Pilates is erop gericht je rug, buik en bekken optimaal te versterken en tegelijkertijd flexibeler te maken. Lichamelijke klachten worden voorkomen en kunnen zelfs verdwijnen door deze rustige en geconcentreerde manier van bewegen. Pilates bestaat uit grondoefeningen voor buik, billen, benen, rug en armen. De nadruk ligt op de juiste balans tussen kracht en flexibiliteit. Fysiotherapeut Angela verzorgd onze Pilates lessen.

Aquafit

Uniek water(fit)programma van TotalVit. De les duurt 45 minuten. Na een warming up worden alle grote spiergroepen in het lichaam getraind, waarbij gebruik gemaakt wordt van de weerstand van het water.

Geïnteresseerd?

TotalVit

Gezondgroesbeek.nl

SanaVit - Total Spirit

TotalVit Fysiotherapie

Cranenburgsestraat 23b
6561 AM Groesbeek
Tel: 024 3977077
E-mail:

TotalVit Sport

Cranenburgsestraat 23b
6561 AM Groesbeek
Tel: 0243976251
E-mail:


© Copyright TotalVit - website: Van Dongen Design